Prolog

                                                                                                             

Lumea e tot mai mica. Si cu cat e  mai mica, cu atat ne indepartam mai mult si mai usor de locul de bastina.

Iar eu nici macar n-am plecat atat de departe. Vreo 1230 de kilometri in linie dreapta sau 3 ore cu avionul. Daca as vrea ca diseara sa beau o bere intr-un parculet din Drumul Taberei, nu mi-ar trebui decat vreo 5 ore ca sa ajung. Cam ca distanta Bucuresti – 2 Mai. Totusi, chiar daca berea ar fi un Neumarkt la 2 litri, cu miros de iarba, ar fi destul de scumpa la final. Asa ca deocamdata ma rezum la o bere poloneza.

De ce acest blog? Pentru ca se prea poate sa-mi petrec restul vietii in Polonia, pentru ca fiica-mea si maica-sa sunt pe de-a-ntregul sau pe jumatate poloneze. Pentru ca ideal e sa vorbesti limba tarii in care traiesti, in particular ca sa-ti poti cumpara singur o bere in loc s-o faca altcineva pentru tine.

Si totusi acest blog nu este despre Polonia, viata in Polonia sau familii mixte. Este despre muzica, in particular despre muzica cu care invat polona.

* foto: Wojtek Maślanka/Nowy Dziennik

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

