Dżem – Masina timpului

 

Dżem – Masina timpului (Wehikuł czasu)

 

Imi amintesc bine propriul ideal
Dupa visurile mele traiam ca un rege
Sapte dimineta – pentru mine insemna noapte
Sa muncesc nu voiam, hoinaream

Pentru asta m-au bagat la racoare
Pentru asta ma inchideau de obicei
Prin baruri cantam pentru bere si paine
Facand blues, asa imi trecea ziua

Doar noaptea la Clubul “Puls”
Cantari Dżem pana dimineata, acolo domnea Bluesul
Dar a trecut atmosfera aceea, relaxarea
Oamenii minunati nu se intorc,
Nu se mai intorc

Desi in mine a ramas ceva din anii aceia
Mica mea lume muzicala, personala
Daca asa imi amintesc de timpul trecut
Stiu ca n-a fost in zadar

As da multe ca sa pot retrai asta
O masina a timpului ar fi o minune
Am inca credinta ca soarta se va schimba
Cineva va infige din nou o floare in teava unei pusti

Doar noaptea la Clubul “Puls”
Cantari Dżem pana dimineata, acolo domnea Bluesul
Dar au trecut acele timpuri, relaxarea
Oamenii minunati nu se intorc,
Nu se mai intorc

This entry was posted in Dżem. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

